Hah, kolla, de bara härmas!

Om du hade chansen att springa runt med mig i Göteborg i sommras så är risken stor att du har fått lyssna på mig när jag har klagat på Västtrafiks reklam. "Men åååh, de har bara härmat Si Scott. Jag blir så ledsen", ungefär. Affischerna såg ut såhär, och satt lite överallt i Göteborg: 
Si Scotts reklam för Västtrafik sommaren 2008
Men tji fick jag! Det är faktiskt Si Scott som har gjort affischerna. Jerlov heter byrån som anlitade honom åt Västtrafik, och mer bilder från kampanjen ser man på deras Behancesida. Si Scott är otroligt duktig, vilket man snabbt förstår om man kollar igenom hans portfolio. Så det kan gå!

Kommentarer
Postat av: Dante

Oh, såg den där i sommras när jag var i gbg för första gången ;D (var på way out west)

2008-12-04 @ 08:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0