Och jag var ju på mässan i Malmö!

Det var först när man gick runt på mässan nere i Malmö som man förstod hur mycket Hyper Islands namn sticker ut. Det är alltså inte bara förvirrande. Försvarshögskolan, Lärarns riksförbund, Chalmers tekniska högskola och Danshögskolan. Hyper Island. Tyvärr var det i stort sett det enda som stack ut i vårat bås, men det räckte nästan!

5 545 stycken. Så många människor traskade tydligen runt på mässan. Av dem lyckades vi ragga upp knappt 300. Rätt bra om jag får säga det själv. Vi hade riktigt roligt i alla fall, och jag och Madeleine lärde känna fyra nya kamrater från Karlskrona. Fantastiskt!

Senast jag gick på en sån här mässa var när jag skulle välja gymnasieutbildning på högstadiet. Då var det inte lätt. Fem meters säkeravstånd till montrarna, så löpte man ingen risk att bli frågad någonting. Skönt. Nu var det tvärtom!

Jag blev faktiskt så sugen på att träffa mer Karlskronare att jag pratade med vår kära medarbetare Jessica om det skulle vara möjligt att "byta plats" med en Karlskronare under en modul. Hon var riktigt positiv, så vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0