Världens dyraste LEGO med mjölk

Idag fick vi besök av Lisa Lindström! Hon är VD på Doberman, om du inte visste det. Det visste inte jag. Hon lyckades prata om budget i knappt två timmar utan att någon ens somnade. Det var till och med roligt. En ganska enastående bedrift måste jag säga.
Massor av LEGO i olika färger
Vi fick leka med lego! Det var längesedan jag satt ner med lego. Hon kändes verkligen äkta när hon föreläste. Varje legobit representerade 250 000 kr. Pedagogiskt, hell yeah! Jag fick ett ganska stort sug efter att jobba på Doberman. De har gjort otroligt mycket. Dessutom kommer Lisa från Mölndal, och hon har gått på Hyper innan, så det är ett stort pluss i kanten.

I år har de till och med börjat jobba med Arla. Arla! Åååh mjölk! Helt galet. Det här — det är framtiden.


Kommentarer
Postat av: dante

är inte hyper underbart? (:

2008-11-13 @ 22:55:22
Postat av: Tobias

It is!

2008-11-14 @ 17:25:48
URL: http://livingathyper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0