Hej kollektiv

På söndag blir det en vecka sedan jag flyttade in i Hyper Mansion. Idag är det inflyttningsfest. Oj ojoooj! Vi får se hur det går. Hittills har allting gått förvånande smärtfritt; köket ser inte ut som en krigszon och ingen har avlidit på grund av brist på internet.
Hippies
Inget internet?! Du hörde rätt! Jisses. Då undrar du kanske hur vi överleva under så svåra förhållanden. Det är ett mysterium även för oss, men vi är starka unga karlar i våra bästa år. Resten är magik.

Det är faktiskt skönt att slippa internet på kvällarna. Jag har hunnit städa och fixa klart mitt rum, och försöker lägga lite tid på att teckna. Analogt är bra. Inte för att jag tecknar bra. Jag tecknar ungefär lika bra som en berusad elefant. Med ögonbindel. Men jag gillar att teckna. Väl i Photoshop blir det ju automagiskt fantastiskt. Photoshop är bra. Högteknologi liksom.

Vi får se hur det går med det här analoga. Trevlig helg ska det förhoppningsvis bli i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0