Vår underbara bättre hälft

Nu har alla grupper redovisat sina fantastiska kreationer! Jag är imponerad. Kort och gott. Projekt- och modulledarna avslutade med lite pepp och ordbajs – hybris serverat på fat. Awesome, det var det i alla fall. London nästa.
Fängelset i Karlskrona
När jag kom tillbaka till datorerna fanns det en inbjudan till fest. Hemma hos mig. Oj ojoooj! Så går det när man bor i kollektiv. Karlskronastudenterna som sover här har dessutom förökat sig från ursprungligen tre, till fem, och nu sex. De tar aldrig slut! Härliga är de i alla fall. Ruskigt härliga. Vår bättre hälft. Jag hoppas att vi kommer att sammarbeta mer framöver. Synd att de åker redan på lördag – tillbaka till fängelset. De kunde gott ha stannat en vecka till. Speciellt när mitt element har havererat. 

Jag håller på och försöker sammanställa en lista på allas bloggar i båda klasserna. Så man håller sig uppdaterad. Ni vet. På vift i cyberrymden. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0